torsdag 22 augusti 2013

Hej. Förlåt.

Satt och läste lite andra bloggar alldeles nyss och sedan insåg jag att min egen då? Den har jag inte kollat till på ett tag. Och nu när jag loggade in var det mycket längre sedan än jag trodde. Förlåt. Ska försöka bättra mig :$

Den senaste veckan har jag ätit pizza samtidigt som jag firade henne för hon fyller gammalt nu. Innan dess handlade jag en present till henne. Sedan har jag varit på andra kalas för andra människor som fyller gammalgammalt och betydligt yngre än så. Dock köpte jag ingen present till dom, det fixade sig ändå.

Jag har gjort andra saker än att gå på kalas. Typ, sett på utebio, det var "en oväntad vänskap som visades" och innan dess ett antal kortfilmer. Ganska trevliga. Åtminstone var sällskapet väldigt trevligt. Sedan så hamnade Jessica hemma i min säng ;). Hur? ja det vet jag inte riktigt, men trevligt det också!

Dessutom har jag köpt ett par nya skor den här veckan. Åkt hem. Eller åkt från hem till hem, jobbigt det där och nästa veckan börjar skolan men innan dess tänkte jag skriva en ny del av "våga vara den". Håll ut så hörs vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar